Number of the records: 1  

Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis

  1. Title Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis
    TranslationHospodárska politika na podporu vývoja systému celoživotného vzdelávania a dosiahnutie SDG4: bibliometrické analýza
    Author infoKateryna Onopriienko, Kornélia Lovciová, Martina Mateášová, Anzhela Kuznyetsova, Tetiana Vasylieva
    Author Onopriienko Kateryna
    Co-authors Lovciová Kornélia EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Mateášová Martina EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Kuznyetsova Anzhela
    Vasylieva Tetiana
    Source document Knowledge and Performance Management. Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 15-28. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507
    DOI 10.21511/kpm.07(1).2023.02
    NoteERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055. - ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-101085198. - 0123U100114. - 0121U109553. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie dištančné * rozvoj trvalo udržateľný * politika hospodárska * výskum * analýzy
    AnnotationNa stanovenie cieľov hospodárskej politiky je dôležité pochopiť rozdiel medzi vzdelávaním dospelých a celoživotným vzdelávaním a do akej miery výskum v oblasti trvalo udržateľného rozvoja 4 (SDG 4 - Sustainable Development Goal 4) spája celoživotné vzdelávanie a hospodársku politiku. Určenie hlavných smerov pre zdôvodnenie rozvoja systému celoživotného vzdelávania, vrátane dosiahnutia cieľa udržateľného rozvoja 4 (SDG 4).
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00634-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.