Number of the records: 1  

Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future

  1. Title Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future
    TranslationVyužitie umelej inteligencie v marketingu dnes a v budúcnosti
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 74-96. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * zákazníci * podnikanie * propagácia * marketing
    AnnotationUmelá inteligencia je v popredí pokroku v podnikaní a spoločnosti. Umelá inteligencia poskytuje firmám niekoľko spôsobov, ako lepšie pochopiť, predpovedať a zaujať zákazníkov. V rámci marketingu sa prijatie umelej inteligencie z roka na rok zvyšuje v rôznych kontextoch, od poskytovania servisnej pomoci počas interakcií so zákazníkmi až po pomoc pri identifikácii optimálnych propagačných akcií.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00647-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.