Number of the records: 1  

Use of Artificial Intelligence in Category Management

  1. Title Use of Artificial Intelligence in Category Management
    TranslationVyužitie umelej inteligencie pri správe kategórií
    Author infoMichal Jankovič
    Author Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 56-64. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * manažment * maloobchod * zákazníci * optimalizácia
    AnnotationTento článok poskytuje preskúmanie integrácie umelej inteligencie do správy kategórií a zdôrazňuje jej významný vplyv na maloobchodné operácie a stratégie. Štúdia sa zameriava na päť kľúčových oblastí: rozhodovanie založené na údajoch, zapojenie zákazníkov a personalizácia, optimalizácia dodávateľského reťazca, dynamická tvorba cien a analýza trendov na trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00647-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.