Number of the records: 1
Use of Artificial Intelligence in Category Management
Title Use of Artificial Intelligence in Category Management Translation Využitie umelej inteligencie pri správe kategórií Author info Michal Jankovič Author Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 56-64. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords inteligencia umelá * manažment * maloobchod * zákazníci * optimalizácia Annotation Tento článok poskytuje preskúmanie integrácie umelej inteligencie do správy kategórií a zdôrazňuje jej významný vplyv na maloobchodné operácie a stratégie. Štúdia sa zameriava na päť kľúčových oblastí: rozhodovanie založené na údajoch, zapojenie zákazníkov a personalizácia, optimalizácia dodávateľského reťazca, dynamická tvorba cien a analýza trendov na trhu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00647-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1