Number of the records: 1  

Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business

  1. Title Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business
    TranslationNeuromarketing – Spojenie medzi neurovedou a podnikaním
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 42-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * podnikanie * maloobchod * obchod elektronický
    AnnotationNeuromarketing spája neurovedu a podnikanie. Znalosť zmyslových vnemov zákazníkov je prostriedkom na vytvorenie túžby u zákazníka. Tento príspevok sa zameriava na neuromarketing v obchode so zameraním na vybrané problémy nákupného správania v elektronickom obchode, neuromarketing v obchodnej praxi a úlohu maloobchodu vo vzťahu k neuromarketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00647-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.