Number of the records: 1
Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia
Title Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia Translation Integrovaná marketingová komunikácia prostredníctvom digitálnych kanálov v kontexte generácie Z na Slovensku Author info Peter Drábik, Marína Korčoková, Katarína Ožvoldová, Dominika Škerlíková, Martin Kuchta Author Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Škerlíková Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. Pp. 48-60. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023 ; Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527 DOI 10.34135/mmidentity-2023-05 Note KEGA 029EU-4/2022. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords obchod elektronický * komunikácia marketingová * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * internet * mládež * mladiství * generácie * rozdiely generačné Annotation Generácia Z predstavuje významnú časť dnešnej spoločnosti, preto je pochopenie jej nákupného správania kľúčovým bodom marketingových stratégií spoločností. Cieľom príspevku je preskúmať vybrané aspekty správania generácie Z v online prostredí, ako aj rozdiely v tomto správaní spôsobené pohlavím. Na základe deskriptívnej a induktívnej štatistiky je možné identifikovať dôležité faktory nákupného správania generácie Z, ako aj ich vnímanie samotných výhod online nakupovania. Výsledkom je aj návrh mapy cesty zákazníka generácie Z, ktorá opisuje cestu zákazníka pri jeho online nákupe. Štúdia prehlbuje výskum aplikácie modelov na vybraný segment zákazníkov a zároveň svojimi vytvára priestor pre skúmanie medzigeneračných rozdielov v spotrebiteľskom správaní v online aj offline prostredí. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00657-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 413.9 KB available after login article
Number of the records: 1