Number of the records: 1  

Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia

  1. Title Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia
    TranslationIntegrovaná marketingová komunikácia prostredníctvom digitálnych kanálov v kontexte generácie Z na Slovensku
    Author infoPeter Drábik, Marína Korčoková, Katarína Ožvoldová, Dominika Škerlíková, Martin Kuchta
    Author Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Škerlíková Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. Pp. 48-60. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023 ; Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527
    DOI 10.34135/mmidentity-2023-05
    NoteKEGA 029EU-4/2022
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords obchod elektronický * komunikácia marketingová * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * internet * mládež * mladiství * generácie * rozdiely generačné
    AnnotationGenerácia Z predstavuje významnú časť dnešnej spoločnosti, preto je pochopenie jej nákupného správania kľúčovým bodom marketingových stratégií spoločností. Cieľom príspevku je preskúmať vybrané aspekty správania generácie Z v online prostredí, ako aj rozdiely v tomto správaní spôsobené pohlavím. Na základe deskriptívnej a induktívnej štatistiky je možné identifikovať dôležité faktory nákupného správania generácie Z, ako aj ich vnímanie samotných výhod online nakupovania. Výsledkom je aj návrh mapy cesty zákazníka generácie Z, ktorá opisuje cestu zákazníka pri jeho online nákupe. Štúdia prehlbuje výskum aplikácie modelov na vybraný segment zákazníkov a zároveň svojimi vytvára priestor pre skúmanie medzigeneračných rozdielov v spotrebiteľskom správaní v online aj offline prostredí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00657-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF413.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.