Number of the records: 1
Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing
Title Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing Translation Vnímanie hudby generácie Z v kontexte zvukového marketingu Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 17-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * marketing senzorický * generácie * spotrebitelia * hudba Annotation Zvukový marketing je moderná oblasť marketingu, ktorá vychádza z teórií senzorického marketingu, a teda neuromarketingu. Cieľom predkladaného článku je pilotná štúdia vnímania hudby generáciou Z. Článok je podporený primárnym prieskumom, ktorého sa zúčastnilo 59 respondentov generácie Z. Výsledky môžu byť základom pre ďalší výskum, ale v kontexte generácie Z a vybranej piesne možno vyvodiť závery pre teóriu aj prax. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00647-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1