Number of the records: 1
Predictive Modeling in Neuromarketing
Title Predictive Modeling in Neuromarketing Translation Prediktívne modelovanie v neuromarketingu Author info Peter Červenka, Martin Kuchta Author Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 5-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * spotrebitelia * zákazníci * informácie * marketing strategický Annotation Informácie o zákazníkoch sú bohaté, zhromažďujú sa počas každej interakcie so zákazníkmi a poskytujú obchodníkom cenné údaje pre strategické rozhodnutia a formovanie budúceho správania. Tento článok sa ponorí do potenciálu prediktívnej analýzy na predpovedanie budúcich obchodných výsledkov. Neuromarketingový výskum ponúka zásadný pohľad na správanie spotrebiteľov a slúži ako cenný zdroj pre následné analýzy a predpovede nevyhnutné pre marketingové stratégie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00647-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1