Number of the records: 1  

Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe

  1. Title Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe
    TranslationSúčasné trendy v udržateľnom marketingu a jeho blízka budúcnosť v Európe
    Author infoMichael Šášky
    Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 97-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing udržateľný * Európa * plánovanie * stratégia obchodná * konkurencieschopnosť
    AnnotationTento článok sa ponorí do vyvíjajúceho sa prostredia udržateľného marketingu v Európe a zdôrazňuje jeho transformáciu z prvku marketingového plánu na základnú obchodnú stratégiu. Keďže Európa je na čele environmentálnych a sociálne zodpovedných iniciatív, trvalo udržateľný marketing sa skúma komplexne. Články rozoberajú teoretické základy a praktické príklady, pričom zdôrazňujú jeho kľúčovú úlohu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti a podpore udržateľnosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00647-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.