Number of the records: 1  

Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion

  1. Title Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion
    TranslationMarketing vzdelávacích a vedeckých aktivít na univerzite: Hlavné determinanty vhĺbenia
    Author infoArtem Artiukhov, Nadiia Artyukhova
    Author Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Co-authors Artyukhova Nadiia
    Source document MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 8-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0
    NoteEU 09I03-03-V01-00130
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords školy vysoké * marketing * konkurencia * vzdelávanie * univerzity
    AnnotationV rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí vysokoškolského vzdelávania sa univerzity pohybujú v dynamickom priesečníku medzi akademickou obcou a trhovými silami. Potreba podporovať a udržiavať vzdelávacie a vedecké aktivity nikdy nebola dôležitejšia. Tradične ako bašta šírenia vedomostí sú univerzity teraz nútené prijať strategické marketingové prístupy, aby prosperovali v prostredí charakterizovanom zvýšenou konkurenciou a vyvíjajúcimi sa očakávaniami zainteresovaných strán. Tento článok sa ponorí do mnohostrannej sféry marketingu v rámci univerzitného prostredia a osvetlí hlavné determinanty, ktoré formujú úspech a vplyv takýchto snáh.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00686-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF774.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.