Number of the records: 1
Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu
Title Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu Parallel title The Impact of Environmental Factors on Business Strategy and Innovation: The Way to a More Sustainable Business Author info Renáta Ševčíková Author Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 141-149. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8 Note VEGA 1/0398/22 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia obchodná * inovácia * udržateľnosť * produkty * dizajn * podnikanie * environmentalistika * ochrana prostredia životného Annotation Významné zmeny v podnikateľskej ekológii a udržateľnosti. V dôsledku globalizácie, technologického pokroku a environmentálnych výziev sa mení spôsob, akým sa spoločnosti správajú k životnému prostrediu. Analýza, ako spoločnosti reagujú na rastúcu potrebu produktov a služieb šetrných k životnému prostrediu. S osobitným zameraním na ekologický dizajn, je vedená diskusia o metódach a nástrojoch, ktoré môžu firmám pomôcť pri vývoji udržateľných produktov. Výsledky podčiarkujú dôležitosť environmentálnych hodnotení a strategických prístupov pre trvalo udržateľný vývoj produktov. Konkurenčné výhody, ktoré môžu spoločnosti dosiahnuť prostredníctvom udržateľných riešení a prístupov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00683-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 222.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1