Number of the records: 1  

Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente

  1. Title Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente
    Parallel titleSocial Responsibility and Sustainability in the Luxury Segment
    Author infoMonika Matušovičová
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 84-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8
    NoteVEGA 1/0398/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * udržateľnosť * modely obchodné * stratégia obchodná * firmy * produkty * značky výrobkov * konkurencieschopnosť
    AnnotationLuxusné značky sa v súčasnosti intenzívnejšie zameriavajú na zavádzanie udržateľných praktík do svojich obchodných modelov. V podmienkach obrovskej konkurencie je nevyhnutné, aby luxusné značky mali plne udržateľnú a transparentnú obchodnú stratégiu. Definovanie hlavných výziev a príležitostí pre luxusné značky v oblasti udržateľnosti. Prezentácia prípadovej štúdie značky Hermès, na príklade ktorej sú identifikované a charakterizované vybrané nástroje, ktoré spoločnosť využíva pri tvorbe a implementácii stratégie udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00683-008, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF203.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.