Number of the records: 1  

The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies

  1. Title The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies
    TranslationDigitálna revolúcia udržateľnosti: podpora udržateľných značiek prostredníctvom nových technológií
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 31-40. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8
    NoteVEGA 1/0398/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords technológie nové * digitalizácia * internet vecí * Big Data * učenie strojové * inteligencia umelá * podnikanie * udržateľnosť * značky * zákazníci
    AnnotationUdržateľnosť sa ukázala ako jedna z najdôležitejších záležitostí na medzinárodnom trhu. Zároveň súčasný trend podnikania ponúka nové technológie, ako je internet vecí, Big Data, blockchain, strojové učenie, atď. Článok navrhuje príklady trvalo udržateľných technológií na ich integráciu, ako aj krátky prehľad niektorých súčasných riešení. Zahrnuté sú aj dva rôzne pohľady - digitálne technológie podporujúce udržateľné správanie zákazníkov a digitálne technológie podporujúce udržateľnosť značky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00683-014, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF225.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.