Number of the records: 1  

Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations

  1. Title Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations
    TranslationĎalšie odborné vzdelávanie zamestnancov na pracovisku v postpandemickom období a v období transformácie
    Author infoMarta Matulčíková, Tatiana Hrivíková
    Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Hrivíková Tatiana EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Source document Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 463-471. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1
    NoteVEGA 1/0328/21
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie zamestnancov * školenie odborné * rozvoj pracovníkov * pracovníci * organizácia času * závislosť korelačná * manažéri línioví
    AnnotationCieľom príspevku je charakterizovať teoretické základy typov vzdelávania na pracovisku a preskúmať vzťah, ktorý existuje medzi množstvom času, ktorý zamestnanci strávia vzdelávaním, a zmenami vo výkonnosti, ako ich hodnotia línioví manažéri. Teoretická časť poskytuje charakteristiku typov ďalšieho odborného vzdelávania na pracovisku. V empirickom výskume sa zisťuje čas, ktorý jednotliví zamestnanci (manuálni pracovníci v stavebných podnikoch) trávia na vzdelávacích aktivitách v porovnaní s tým, ako výsledky vzdelávania hodnotia línioví manažéri. Pri štatistickom spracovaní získaných údajov je použitá deskriptívna štatistika a hypotézy sú overené výpočtom Pearsonovho korelačného koeficientu. Výsledkom je záver, že korelácia medzi časom stráveným na školiacich aktivitách sa potvrdila len v prípade úvodného školenia. V prípade ostatných typov školení sa vzťah medzi časom stráveným na školeniach a výsledkami po školení nepotvrdil. Výsledky sú v súlade s tvrdením odborníkov na vzdelávanie, že čím nižšia je kvalifikácia zamestnancov, tým menej sa zapájajú do vzdelávania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00660-047, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené209.9 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.