Number of the records: 1
Impact of Innovations on the Promotion of Hotels in Historical Objects: a Quantitative Research From Slovakia
Title Impact of Innovations on the Promotion of Hotels in Historical Objects: a Quantitative Research From Slovakia Translation Vplyv inovácií na propagáciu hotelov v historických objektoch: kvantitatívny výskum zo Slovenska Author info Jaroslava Gburová, Vanda Čirčová Author Gburová Jaroslava Co-authors Čirčová Vanda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Proceedings of the 42nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Global Economic Development Research within 2025 Vision : 22-23 November 2023. Pp. 547-553. - [Norristown] : International Business Information Management Association, 2023 ; International Business Information Management Association Conference Global Economic Development Research within 2025 Vision. ISSN 2767-9640 Note FPPV-37-2023 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United States of America Keywords ruch cestovný * hotely * hotelierstvo * inovácia * marketing * propagácia * reklama * Slovensko Annotation Vplyv inovácií na propagáciu hotelov v historických objektoch je téma, ktorá v súčasnom kontexte cestovného ruchu a hotelierstva naberá na význame. Historické objekty so svojou bohatou kultúrnou a architektonickou hodnotou predstavujú jedinečné možnosti, ale aj výzvy pre prevádzkovateľov hotelov. Aby tieto historické objekty mohli úspešne konkurovať moderným hotelom a osloviť cestovateľov, musia do svojho konceptu integrovať inovácie. Jedným z kľúčových aspektov je digitálna propagácia. V súčasnosti sa cestovatelia pri hľadaní ubytovania spoliehajú na internet a sociálne siete. Historické hotely, ktoré investujú do profesionálnych webov, aktívnej angažovanosti na sociálnych sieťach a efektívnej online reklamy, majú väčšiu šancu osloviť širšiu cieľovú skupinu. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť teoretické zhrnutie skúmanej problematiky a analyzovať zistenia vplyvu inovácií na propagáciu a vnímanie kvality služieb v historických hoteloch z pohľadu respondentov. Na dosiahnutie cieľov štúdie sme pomocou dotazníkového prieskumu analyzovali vplyv inovácií na propagáciu a vnímanie kvality služieb v hoteloch v historických budovách. Respondenti boli náhodne vybraní z regiónu západného Slovenska. Na vyhodnotenie boli použité metódy Pearsonovho a Spearmanovho korelačného koeficientu. Príspevok poukazuje na dôležité závery pre manažérov hotelov v historických budovách, ktorí môžu využiť inovácie v propagácii na zvýšenie atraktivity svojich zariadení a zlepšiť spokojnosť hostí. Prispieva tiež k lepšiemu pochopeniu vplyvu inovácií na preferencie cestovateľov a perspektívy kvality služieb v kontexte historických hotelov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00702-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 121.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1