Number of the records: 1
Marketingové nástroje vybranej spoločnosti
Title Marketingové nástroje vybranej spoločnosti Author info Erik Weiss, Katarína Čulková, Roland Weiss Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Čulková Katarína Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference : July 19th – 21st, 2023, Košice - Medzilaborce. S. 51-66. - Košice : KKM PHF, 2023 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5132-8 Note ITMS 3131011T564 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * propagácia * firmy * komunikácia * zákazníci Annotation Cieľom predkladaného príspevku je analyzovať, ako vybraná spoločnosť využíva rôzne nástroje a prístupy k marketingu a na základe výsledkov analýzy odporúčať pre firmu využívať niektoré z nových prístupov k marketingu. Predmetom skúmania je svetoznáma spoločnosť Nivea, poskytujúca na trh širokú škálu produktov. Analýza marketingových nástrojov bola vykonaná z pohľadu jednotlivých prvkov značky, ako aj 4P. Výsledky analýzy poukazujú na tú skutočnosť, že okrem klasických prístupov k marketingu spoločnosť nevyužíva nové prístupy. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00710-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 3 MB available after login article
Number of the records: 1