Number of the records: 1  

Marketingové nástroje vybranej spoločnosti

  1. Title Marketingové nástroje vybranej spoločnosti
    Author infoErik Weiss, Katarína Čulková, Roland Weiss
    Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Čulková Katarína
    Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference : July 19th – 21st, 2023, Košice - Medzilaborce. S. 51-66. - Košice : KKM PHF, 2023 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5132-8
    NoteITMS 3131011T564
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * propagácia * firmy * komunikácia * zákazníci
    AnnotationCieľom predkladaného príspevku je analyzovať, ako vybraná spoločnosť využíva rôzne nástroje a prístupy k marketingu a na základe výsledkov analýzy odporúčať pre firmu využívať niektoré z nových prístupov k marketingu. Predmetom skúmania je svetoznáma spoločnosť Nivea, poskytujúca na trh širokú škálu produktov. Analýza marketingových nástrojov bola vykonaná z pohľadu jednotlivých prvkov značky, ako aj 4P. Výsledky analýzy poukazujú na tú skutočnosť, že okrem klasických prístupov k marketingu spoločnosť nevyužíva nové prístupy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00710-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.