Number of the records: 1  

E-Marketing Communication in the Beverage Industry

  1. Title E-Marketing Communication in the Beverage Industry
    TranslationE-marketingová komunikácia v nápojovom priemysle
    Author infoKristián Kalamen, Kateřina Mlsová, Róbert Világi, Michal Konečný
    Author Kalamen Kristián EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Mlsová Kateřina
    Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 93-103. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Petrovská Frederika ; Lorko Matej ; Oreský Milan ; Steinhauser Dušan ; EDAMBA 2023 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5127-4
    DOI 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.93-103
    NoteVEGA 1/0140/21
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel potravinársky * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * marketing elektronický * médiá sociálne * siete sociálne * konkurencieschopnosť * firmy
    AnnotationIdentifikácia najlepších postupov pri práci so sociálnymi médiami pomocou analýzy e-marketingovej komunikácie spoločnosti zaoberajúcej sa nealkoholickými nápojmi a jej priamych konkurentov. Na tento účel sa v období od februára do marca 2023 monitorujú a analyzujú účty na sociálnych sieťach 3 vybraných spoločností vyrábajúcich nealkoholické nápoje, ktoré používajú svoje vlastné účty na sociálnych sieťach. Medzi monitorované sociálne siete patria Twitter, Instagram, Facebook a YouTube. Firmy takmer denne propagujú svoje nové alebo existujúce produkty na svojich sociálnych sieťach a často na túto propagáciu využívajú známe osobnosti. Používaním celebrít získavajú väčšiu angažovanosť od používateľov sociálnych médií vo forme lajkov, komentárov, zobrazení a nových sledovateľov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00003-020, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF432.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.