Number of the records: 1  

Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso

  1. Title Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso
    Source document Instore : [Slovakia]. Roč. 22, č. 1 (2024), s. 38-39. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky privátne * výrobky živočíšne * mlieko * mäso * inflácia * dopyt spotrebiteľský
    AnnotationPotravinárska komora Slovenska uskutočňuje už od roku 2013 prieskum podielu vystavenia privátnych značiek potravín na pultoch obchodov. Podiel privátiek dosiahol v roku 2023 až 26,8 %, čo je historicky najvyššia nameraná hodnota. Potvrdilo sa, že jedným z dôsledkov infl ácie je väčší presun spotrebiteľov k lacnejším výrobkom a privátnym značkám.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF271.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.