Number of the records: 1  

Cost-Benefit Analysis of Online-Marketing Measures for a Naturopathic Practice

  1. Title Cost-Benefit Analysis of Online-Marketing Measures for a Naturopathic Practice
    TranslationAnalýza nákladov a výnosov online marketingových opatrení pre naturopatickú prax
    Author infoManfred Renner, Peter Markovič
    Author Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 2 (2023), s. 39-62. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * náklady * výnosy * médiá sociálne
    AnnotationTento článok skúma rôzne rôzne online marketingové opatrenia, ktoré sú k dispozícii pre naturopatické postupy, a potom predstavuje analýzu ich nákladov a prínosov s cieľom určiť, ktoré je najúčinnejšie. Metódy, ktoré pokrýva, sú použitie domovských stránok pre praktiky ako kanály pre marketing, optimalizáciu pre vyhľadávače, e-mailový marketing, propagáciu prostredníctvom sociálnych médií, umiestňovanie záznamov firmy do online adresárov, affiliate marketing a organizovanie online seminárov. Výsledky analýzy naznačujú, že marketing prostredníctvom sociálnych médií je najefektívnejšou online marketingovou metódou pre praktiky poskytujúce naturopatické produkty a/alebo služby. Je užitočná z dôvodu, že je schopná posielať správy tisíckam potenciálnych zákazníkov, má relatívne vysokú mieru konverzie a výskum naznačuje, že správy o alternatívnom zdraví umiestnené na platformách sociálnych sietí môžu byť relatívne vplyvné. Odpočítaním finančnej hodnoty nákladov, ktoré pravdepodobne vzniknú pri implementácii v priebehu roka, od výhod, ktoré je schopný priniesť, sme dospeli k číslu 64 393,30 USD, čo naznačuje, že je schopný generovať značné zisky pre naturopatov. Aj keď je analýza nákladov a výnosov založená na odhadoch, zdá sa, že napriek tomu zdôrazňuje obrovský potenciál tejto rozmanitosti marketingu. Ďalšie marketingové opatrenia, ktoré sa ukážu ako vysoko účinné, zahŕňajú používanie domovských stránok na trhové praktiky a organizovanie online seminárov. Po analýze nákladov a výnosov je prezentovaná diskusia o rôznych spôsoboch vzájomného porovnávania marketingových metód, aby sa ilustrovalo, prečo bol zvolený tento typ analýzy. Je tiež popísaných a navzájom porovnaných množstvo rôznych rámcov na vykonávanie analýz nákladov a výnosov, pričom sa diskutuje o výhodách a nevýhodách každého z nich. Celkovým cieľom je poskytnúť pohľad na to, ktoré typy online marketingu sú najvhodnejšie pre naturopatické praktiky, ako aj na optimálnu stratégiu na porovnávanie marketingových metód.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00043-002, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF503.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.