Number of the records: 1  

Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia

  1. Title Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia
    TranslationSkúmanie vzťahu medzi používaním stránok sociálnych sietí, kyberšikanou a akademickým výkonom: dôkazy zo sektora vyššieho vzdelávania v Saudskej Arábii
    Author infoSamma Faiz Rasool, Hamid Raza, Vaclav Zubr ... [et al.]
    Author Faiz Rasool Samma
    Co-authors Raza Hamid
    Zubr Vaclav
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 1 (2024), s. 70-86. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2024-1-005
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords siete sociálne * šikanovanie * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie dospelých * výkony pracovné * školy vysoké
    AnnotationCieľom štúdie je preskúmať vzťah medzi používaním sociálnych sietí, kyberšikanou a akademickým výkonom. V tejto štúdii sa použila kvantitatívna analýzu prieskumu. Údaje boli zhromažďené pomocou výskumného dotazníka od absolventov a postgraduálnych študentov zapísaných na univerzitách v Rijáde a analyzované pomocou modelovania štruktúrnych rovníc. Výsledky naznačujú, že kyberšikanovanie má negatívny vplyv na akademický výkon.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF759.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.