Number of the records: 1  

Changes in Customer Value Co-creation Process Due to Reshaping the Multi-industry Value Chain in Automotive Industry

  1. Title Changes in Customer Value Co-creation Process Due to Reshaping the Multi-industry Value Chain in Automotive Industry
    TranslationZmeny v procese spoluvytvárania hodnoty pre zákazníka v dôsledku pretvárania multiodvetvového hodnotového reťazca v automobilovom priemysle
    Author infoKarolína Vraniaková
    Author Vraniaková Karolína
    Source document Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. Roč. 19, č. 3 (2023), s. 17-32. - Praha : Newton College, 2023. ISSN 1801-7118
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords hodnota pridaná spracovaním * priemysel automobilový * zákazníci * reťazce hodnotové globálne * odvetvia výrobné
    AnnotationKoncept spolutvorby hodnoty pre zákazníka v automobilovom priemysle ponúka široké možnosti vďaka rozvetvenému hodnotovému reťazcu, spolupráci firiem z rôznych oblastí či alianciám. V súčasnosti má zákazník viac ako inokedy možnosti podieľať sa na spolutvorbe hodnoty a maximalizovať ju podľa svojich preferencií. Cieľom tejto štúdie je preskúmať aktuálne trendy na trhu v automobilovom priemysle, určiť potenciál pre multiodborový presah v rámci hodnotovej siete a na základe toho definovať zmeny v multiodborovom hodnotovom reťazci vyplývajúce z dopadu týchto prevládajúcich trendov. Zmeny v prístupe automobilových spoločností k produktovej stratégii a komunikácii smerom k zákazníkovi by sa mali zvažovať tak, aby tieto spoločnosti zvýšili svoju konkurencieschopnosť a maximalizovali hodnotu získanú zákazníkom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF4.8 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.