Number of the records: 1  

Consumer Ethnocentrism and the Influence of Selected Demographic Factors: A Comparative Study among the Countries of Slovakia, the Czech Republic, and the Philippines

  1. Title Consumer Ethnocentrism and the Influence of Selected Demographic Factors: A Comparative Study among the Countries of Slovakia, the Czech Republic, and the Philippines
    Parallel titlePotrošački etnocentrizam i utjecaj odabranih demografskih čimbenika: usporedna studija između Slovačke, Češke republike i Filipina
    TranslationSpotrebiteľský etnocentrizmus a vplyv vybraných demografických faktorov: porovnávacia štúdia medzi krajinami Slovenska, Českej republiky a Filipín
    Author infoMarián Čvirik, Emmanuel Dotong
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Dotong Emmanuel
    Source document Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 35, no. 2 (2023), pp. 165-181. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790
    DOI 10.22598/mt/2023.35.2.165
    NoteI-22- 104-00 (20%). - I-24-105-00 (80%). - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    Keywords etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko * Česko * Filipíny * demografia * rozdiely kultúrne
    AnnotationSkúmanie medzinárodných rozdielov v etnocentrických tendenciách. Výsledky prieskumu poukazujú na rozdiely v miere spotrebiteľského etnocentrizmu vo vybraných krajinách. Rovnako rozdielne sa prejavuje vplyv demografických faktorov.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00078-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF220 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.