Number of the records: 1  

Vernostný program musí byť šitý na mieru

  1. Title Vernostný program musí byť šitý na mieru
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 76 (3-4) (2024), s. 42-44. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * aplikácie mobilné * spokojnosť zákazníkov * služby digitálne
    AnnotationČím viac spotrebiteľ nakúpi, tým viac vernostných bodov získa a tým väčšiu zľavu neskôr dostane. Základná logika lojalitných programov, ktorá dlhé roky bez problémov fungovala, sa pomaly dostáva na druhú koľaj. Plastové kartičky nahrádzajú mobilné aplikácie, ktoré ponúkajú prakticky neobmedzené možnosti, ako komunikovať so zákazníkom, vyhovieť jeho požiadavkám a presvedčiť ho, že chce prísť do konkrétnej predajne. Aj keď je zbieranie bodov stále súčasťou mnohých vernostných programov, zákazník za to, že zdieľa údaje o svojom nákupe, už očakáva viac. A neraz to aj dostáva.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 76

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.