Number of the records: 1  

Towards the Study of Professional Corporate Education in Terms of Its Thematic Focus and Outcomes

  1. Title Towards the Study of Professional Corporate Education in Terms of Its Thematic Focus and Outcomes
    TranslationK štúdiu odborného podnikového vzdelávania z hľadiska jeho tematického zamerania a výsledkov
    Author infoMarta Matulčíková, Daniela Breveníková, Zuzana Geršicová, Jana Hanuliaková
    Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Breveníková Daniela
    Geršicová Zuzana
    Hanuliaková Jana
    Source document Emerging Science Journal. Vol. 8, Special Issue (2024), pp. 58-72. - Reggio Calabria : Ital Publication. ISSN 2610-9182
    DOI 10.28991/ESJ-2024-SIED1-04
    NoteVEGA 1/0328/21. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionItaly
    Keywords vzdelávanie * školenie odborné * podnik * zamestnanci * čas
    AnnotationCieľom príspevku je charakterizovať, ako súvisí čas na vzdelávanie zamestnancov v jednotlivých tematických okruhoch s výsledkami a zmenami, ktoré uľahčujú jednotlivé vzdelávacie aktivity. Metódy: Na získanie údajov od respondentov bola použitá dotazníková metóda a metódy rozhovorov. Východiskom empirického výskumu boli znalosti a potreby spoločnosti, ktorá vníma vzdelávanie ako investíciu. Vzorku respondentov tvorilo 370 lektorov/inštruktorov a manažérov z troch krajín. Výskum bol realizovaný vo vybraných podnikoch sekcie C − Výroba, Štatistická klasifikácia ekonomických činností. Medzi základné premenné patrí počet tréningových hodín a výsledky zmien po tréningových aktivitách. Analyzujú sa tri skupiny vzdelávania zamestnancov: všeobecné školenia, školenia zamerané na výkon a digitálne školenia.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00098-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.