Number of the records: 1
Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management
Title Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management Translation Data-driven Marketing a E-tailing v maloobchodnom manažmente Author info Viliam Murin Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 175-186. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4 DOI 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.175-186 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords maloobchod * marketing * manažment * technológie informačné * zákazníci Annotation Jednou z oblastí, ktorá sa v posledných rokoch výrazne zmenila, je marketing. V marketingu sa začínajú čoraz efektívnejšie uplatňovať nové informačné technológie. Umožňujú firmám získať množstvo údajov o svojich zákazníkoch, dokážu získať relevantné údaje v reálnom čase. Tento digitálny marketing našiel svoje uplatnenie aj v maloobchode. Mobilné telefóny s prístupom na internet, pandémia Covid-19 a ďalšie faktory vo väčšej miere urýchlili prechod spotrebiteľov do digitálneho priestoru. V tomto čísle sme vychádzali z poznatkov domácich a medzinárodných autorov. Uskutočnili sme digitálnu marketingovú analýzu maloobchodného predajcu Native Studio, ktorý ponúka služby v kozmetickom priemysle. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00003-028, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 231.6 KB publicly available article
Number of the records: 1