Number of the records: 1  

Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management

  1. Title Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management
    TranslationData-driven Marketing a E-tailing v maloobchodnom manažmente
    Author infoViliam Murin
    Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 175-186. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4
    DOI 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.175-186
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords maloobchod * marketing * manažment * technológie informačné * zákazníci
    Annotationednou z oblastí, ktorá sa v posledných rokoch výrazne zmenila, je marketing. V marketingu sa začínajú čoraz efektívnejšie uplatňovať nové informačné technológie. Umožňujú firmám získať množstvo údajov o svojich zákazníkoch, dokážu získať relevantné údaje v reálnom čase. Tento digitálny marketing našiel svoje uplatnenie aj v maloobchode. Mobilné telefóny s prístupom na internet, pandémia Covid-19 a ďalšie faktory vo väčšej miere urýchlili prechod spotrebiteľov do digitálneho priestoru. V tomto čísle sme vychádzali z poznatkov domácich a medzinárodných autorov. Uskutočnili sme digitálnu marketingovú analýzu maloobchodného predajcu Native Studio, ktorý ponúka služby v kozmetickom priemysle.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00003-028, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF231.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.