Number of the records: 1  

Silnie postavenie privátnych značiek

  1. Title Silnie postavenie privátnych značiek
    Source document Instore : [Slovakia]. Roč. 22, č. 3 (2024), s. 42-43. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky privátne * tovar drogeristický * výrobky značkové * preferencie spotrebiteľské
    AnnotationV snahe ušetriť, siahnu slovenské domácnosti skôr po vlastnej značke reťazca ako po akcii. Avšak v rámci kategórie papierových a hygienických potrieb je jedna výnimka, pri ktorej nakupujúci radšej uprednostnia značkové výrobky. Sú to produkty dámskej hygieny.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF168.4 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.