Number of the records: 1  

Digital Technologies As an Adaptive Learning Tool in Higher Education

  1. Title Digital Technologies As an Adaptive Learning Tool in Higher Education
    TranslationDigitálne technológie ako adaptívny vzdelávací nástroj vo vysokoškolskom vzdelávaní
    Author infoNazym Tekesbaeva, Jaroslav Kultan, Aliya Ongarbayeva, Almazbek Ibraev, Zhazira Yerimbetova
    Author Tekesbaeva Nazym
    Co-authors Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Ongarbayeva Aliya
    Ibraev Almazbek
    Yerimbetova Zhazira
    Source documentII International Scientific and Practical Forum “Environmentally Sustainable Cities and Settlements: Problems and Solutions” (ESCP-2023) : E3S Web of Conferences, Volume 403. Pp. 1-6. - Les Ulis Cedex : EDP Sciences, 2023. ISSN 2267-1242
    DOI 10.1051/e3sconf/202340308023
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionFrance
    Keywords vzdelávanie vysokoškolské * systémy informačné * systémy vzdelávacie * technológie nové
    AnnotationVzdelávanie v modernej spoločnosti potrebuje nové a efektívnejšie pedagogické technológie. Rozvoj individuálnych vlastností sa stáva najdôležitejším poslaním výchovy. Absolventi vzdelávacích inštitúcií však väčšinou nemajú dostatočne formované osobnostné vlastnosti. Je potrebné vytvárať náležité podmienky pre rozvoj individuálnych osobnostných vlastností, akými sú: prispôsobenie sa životným situáciám, samostatné získavanie vedomostí, schopnosť ich aplikovať v praxi; vedieť kriticky myslieť, identifikovať problémy a racionálne a kompetentne zvoliť potrebné riešenie; kompetentne pracovať s informáciami; spoločenskosť, schopnosť pracovať v tíme. Relevantnosť skúmanej problematiky v podmienkach digitálneho vzdelávania sa stáva dôležitým nástrojom rozsiahleho prístupu k adaptívnemu vzdelávaniu na vysokých školách. Trendy v adaptívnych vzdelávacích systémoch umožnia transformovať vzdelávací systém a pomôžu študentom efektívnejšie sa učiť. Na dosiahnutie tohto cieľa je potrebné riešiť nasledovné úlohy: vykonať analýzu odbornej pedagogickej literatúry zameranú na adaptívny model učenia; vybrať a analyzovať materiál na realizáciu adaptívneho vzdelávacieho modelu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00175-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF363 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.