Number of the records: 1  

Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic

  1. Title Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic
    TranslationAnalýza reputácie vybraných európskych a amerických značiek v kontexte pandémie COVID-19
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný, Mária Kmety Barteková
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 895-915. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3
    DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_53
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSingapore
    Keywords pandémia * udržateľnosť fiškálna * značky * trh * rozvoj hospodársky
    AnnotationPríspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie, konkrétne problematikou tradičných a inovatívnych prístupov k riadeniu reputácie vybraných svetových značiek z hľadiska zmien, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19 v kontexte prebiehajúcej Triple Prechod. Hlavným cieľom samotného príspevku je predstaviť dostupné spôsoby a metódy merania fenoménu reputácie, najmä online reputácie, ako modernej výzvy pre zodpovedný a trvalo udržateľný rozvoj vnímaného imidžu subjektov ako ich veľmi krehkého nehmotného majetku. Okrem toho je cieľom príspevku identifikovať a analyzovať zmeny, ktoré nastali v merateľných úrovniach reputácie vybraných subjektov počas pandémie. Preferované európske a americké značky vlastnené rodinnými podnikmi boli analyzované pomocou štandardizovanej multifaktorovej analýzy reputácie TOR vo virtuálnom prostredí internetu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00176-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF469.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.