Number of the records: 1  

Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania

  1. Title Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania
    Parallel titlePractical Prerequisites for the Creation and Implementation of Distance Learning Platforms
    Author infoMaxot E. Rakhmetov, Aigul Sadvakassova, Peter Schmidt
    Author Rakhmetov Maxot E.
    Co-authors Sadvakassova Aigul
    Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 22, č. 1 (2024), s. 66-75. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationRýchly vývoj informačných a komunikačných technológií si vyžaduje začlenenie flexibilných, webových vzdelávacích prostredí, ktoré sú dostupné bez geografických obmedzení. Táto štúdia skúma efektivitu LMS pri poskytovaní komplexných, adaptabilných a interaktívnych vzdelávacích skúseností vhodných pre inštruktorov aj študentov. Zdôrazňuje použitie štandardných a inovatívnych nástrojov v rámci LMS na zvýšenie produktivity výučby, splnenie vzdelávacích cieľov a podporu pútavého vzdelávacieho prostredia. Ďalej článok pojednáva o vývoji a implementácii prototypu systému riadenia vzdelávania založeného na štandardoch SCORM (Sharable Content Object Reference Model) na ilustráciu praktických aplikácií v dištančnom vzdelávaní. Empirické dôkazy z prieskumov uskutočnených v L.N. Eurázijská národná univerzita Gumilyov a univerzita Atyrau vykazujú významný trend smerom k prijatiu týchto platforiem, čo podčiarkuje ich rastúci význam pri plnení súčasných vzdelávacích požiadaviek a príprave študentov na profesionálnu konkurencieschopnosť v globálnom prostredí. Zistenia obhajujú neustále zlepšovanie online vzdelávacích platforiem, aby sa zabezpečilo, že budú spĺňať dynamické potreby študentov aj pedagógov v digitálnom veku.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00206-006, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.