Number of the records: 1
Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu
Title Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu : dizertačná práca Author info Michael Šášky, školiteľ: Eva Hanuláková Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2024. - 185 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * nanotechnológie * neuroveda * správanie spotrebiteľa Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 927516
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 20.7 MB from the EU IP address after logging in book
Call number Location Sublocation Info 927516 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1