Number of the records: 1
Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu
Title Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu Author info Edita Štrbová Author Štrbová Edita Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * spokojnosť zákazníkov * psychológia * emócie Annotation Cieľom príspevku je poukázať na súčasné trendy zážitkového marketingu ako alternatívnej paradigmy v marketingu a marketingovej komunikácii, ktorá otvára nové možnosti ako emocionálne a interaktívne pristupovať k zákazníkovi zároveň. Povedomie o značke cieľových skupín sa tak zvyšuje vďaka evokácii špecifických zážitkov, s ktorými sa snaží vymaniť z príliš nasýteného konkurenčného prostredia. Prípadová štúdia mega podujatia Super Bowl poskytuje pohľad na aktuálne trendy v tejto oblasti marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
article
Number of the records: 1