Number of the records: 1  

Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence

  1. Title Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence
    Author infoAndrea Tomášková, Ladislava Knihová
    Author Tomášková Andrea
    Co-authors Knihová Ladislava
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords podnik rodinný * inovácia * inteligencia umelá * stratégia podnikateľská
    AnnotationTento nový model zdôrazňuje dôležitosť prispôsobovania sa meniacim sa trhom pri súčasnom zachovaní základných hodnôt a tradícií. Zdôrazňuje kľúčovú úlohu rodinných podnikov v hospodárskom a sociálnom rozvoji, pričom spája tradíciu s inováciami pre dlhodobý rast. Integrácia umelej inteligencie je pripravená na ďalšie zvýšenie prevádzkovej efektívnosti a rozhodovania. Keď túto zmenu prijmeme, očakávame svetlú budúcnosť pre rodinné podniky, ktorá zabezpečí trvalý odkaz pre budúce generácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.