Number of the records: 1
Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce?
Title Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? Author info Veronika Večeřová Author Večeřová Veronika Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords obchod elektronický * zákazníci * správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * reklama Annotation Hlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť dôležitosť online lojality v procese online nákupného správania a v prostredí e-commerce a ďalej zhodnotiť faktory, ktoré výrazne prispievajú k online lojalite. Z aktuálneho literárneho výskumu je zrejmé, že online loylita je dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje celý rozhodovací proces online spotrebiteľa, ako aj proces tvorby a implementácie e-stratégie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
article
Number of the records: 1