Number of the records: 1
Aj impulz to hrá na funkčnosť
Title Aj impulz to hrá na funkčnosť Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document Tovar & Predaj. Č. 78 (7-8) (2024), s. 28-30. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords psychológia predaja * zóny * správanie spotrebiteľa * potraviny * podpora predaja Annotation Obchod bez regálov s drobnosťami, ktorými sa môže zákazník odmeniť za dobre vykonaný nákup, azda ani neexistuje. Čokoládové tyčinky, žuvačky, nanuky či nápoje v malých fľašiach si podľa údajov prieskumných agentúr nájdu cestu do košíkov takmer polovice spotrebiteľov. Napriek tomu, že dokonca ani pandémia či prudká inflácia výraznejšie s nákupmi impulzného tovaru nezamávali, výrobcovia tohto tovaru nechcú zaspať dobu a čoraz častejšie sa objavuje impulzný tovar s prívlastkom funkčný. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 78
article
Number of the records: 1