- Aj impulz to hrá na funkčnosť
Number of the records: 1  

Aj impulz to hrá na funkčnosť

  1. Title Aj impulz to hrá na funkčnosť
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 78 (7-8) (2024), s. 28-30. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords psychológia predaja * zóny * správanie spotrebiteľa * potraviny * podpora predaja
    AnnotationObchod bez regálov s drobnosťami, ktorými sa môže zákazník odmeniť za dobre vykonaný nákup, azda ani neexistuje. Čokoládové tyčinky, žuvačky, nanuky či nápoje v malých fľašiach si podľa údajov prieskumných agentúr nájdu cestu do košíkov takmer polovice spotrebiteľov. Napriek tomu, že dokonca ani pandémia či prudká inflácia výraznejšie s nákupmi impulzného tovaru nezamávali, výrobcovia tohto tovaru nechcú zaspať dobu a čoraz častejšie sa objavuje impulzný tovar s prívlastkom funkčný.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 78

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.