Number of the records: 1  

Survey of Online Teaching Evaluation at Slovak Universities During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Teachers

  1. Title Survey of Online Teaching Evaluation at Slovak Universities During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Teachers
    TranslationPrieskum online hodnotenia výučby na slovenských univerzitách počas pandémie COVID-19 z pohľadu pedagógov
    Author infoPavol Jurík, Gregor Bilčík, Mária Szivósová
    Author Jurík Pavol EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Co-authors Bilčík Gregor
    Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document TIEES 2023: Trends and Innovations in E-Business, Education and Security : Eleventh International Scientific Web-conference of Scientists and PhD Students or Candidates. Pp. 66-80. - Bratislava : The Slovak Society for Economic Informatics, 2023 / Schmidt Peter ; Rajnai Zoltán ; Jurík Pavol ; Ancza Erzsébet ; Bandurič Igor ; TIEES 2023: Trends and Innovations in E-business, Education and Security International Scientific Web Conference of Scientists and Doctoral Students or Candidates. ISSN 2729-8493
    NoteKEGA 004STU-4/2022
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords pandémia * vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * vzdelávanie vysokoškolské
    AnnotationO výsledkoch prieskumu medzi učiteľmi vyučujúcimi na slovenských vysokých školách sa budeme podrobnejšie zaoberať v tomto článku. Naším cieľom bolo zistiť, ako vnímali prechod z prezenčného vzdelávania na dištančné vzdelávanie učitelia na slovenských univerzitách počas pandémie COVID-19 a aké e-learningové nástroje boli použité na podporu vyučovacieho procesu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00257-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.