Number of the records: 1  

The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management

  1. Title The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management
    TranslationVýznam a efektivita audio a vizuálnych aspektov značiek v strategickom manažmente
    Author infoMarián Čvirik, Zuzana Kukučková
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kukučková Zuzana
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 2 (2024), s. 119-126. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081
    NoteI-24-105-00
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment strategický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky
    AnnotationCieľom tohto príspevku je identifikovať a analyzovať kognitívne a afektívne reakcie spotrebiteľov vo vzťahu k audiovizuálnym prvkom vybraných značiek. V prvej kapitole sme si teoreticky vysvetlili pojmy audio a vizuálny branding a ich základné prvky. Následne sme charakterizovali aj kognitívny afektívny model spotrebiteľského správania. Druhá kapitola bola venovaná analýze údajov získaných z dotazníkového prieskumu. Výsledky sme vizualizovali na takzvanej pozičnej mape, ktorá nám umožnila identifikovať vzťah medzi audio-vizuálnymi prvkami a skúmanou vzorkou k značkám.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00261-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.