Number of the records: 1
The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management
Title The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management Translation Význam a efektivita audio a vizuálnych aspektov značiek v strategickom manažmente Author info Marián Čvirik, Zuzana Kukučková Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kukučková Zuzana Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 2 (2024), s. 119-126. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Note I-24-105-00 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords manažment strategický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky Annotation Cieľom tohto príspevku je identifikovať a analyzovať kognitívne a afektívne reakcie spotrebiteľov vo vzťahu k audiovizuálnym prvkom vybraných značiek. V prvej kapitole sme si teoreticky vysvetlili pojmy audio a vizuálny branding a ich základné prvky. Následne sme charakterizovali aj kognitívny afektívny model spotrebiteľského správania. Druhá kapitola bola venovaná analýze údajov získaných z dotazníkového prieskumu. Výsledky sme vizualizovali na takzvanej pozičnej mape, ktorá nám umožnila identifikovať vzťah medzi audio-vizuálnymi prvkami a skúmanou vzorkou k značkám. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00261-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
article
Number of the records: 1