Number of the records: 1  

Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size

  1. Title Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size
    TranslationMaloobchodné procesy zamerané na trh s potravinami ako hlavný determinant obchodných modelov v kontexte veľkosti maloobchodu
    Author infoPavol Kita, Marián Čvirik
    Author Kita Pavol
    Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Journal of Retailing and Consumer Services. Vol. 81 (2024), pp. 1-10. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989
    DOI 10.1016/j.jretconser.2024.103937
    NoteVEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords digitalizácia * modely podnikateľské * obchod * inovácie technologické * maloobchod
    AnnotationCieľom príspevku je poskytnúť prehľad obchodných modelov založených na veľkosti maloobchodných prevádzok potravín a na identifikácii vybraných aktivít zameraných na zvýšenie konkurencieschopnosti a vytváranie hodnoty pre zákazníkov. Prieskumnú vzorku tvorilo 250 obchodov, ktorých manažéri boli skúmaní prostredníctvom pološtruktúrovaného rozhovoru v marci až apríli 2022. Autori v tejto štúdii rozoberajú 30 identifikovaných komponentov 40 účelov, ktoré by mohli zvýšiť efektivitu obchodných modelov maloobchodníkov.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00262-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.