Number of the records: 1
Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie
Title Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie [elektronický zdroj] Parallel title The Model Approaches to the Creation of an Innovative Business Model and Marketing Communication in the Era of Digitalization Author info recenzenti: Zdeněk Szczyrba, Tomáš Siviček Another authors Szczyrba Zdeněk (Recenzent) Siviček Tomáš (Recenzent) Corporation Univerzita Komenského v Bratislave . Filozofická fakulta Issue data Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave , 2024. - 141 s. Issue 1. vydanie ISBN 978-80-223-5826-2 (online) Note [VEGA 1/0012/22] Document kind miscellanea Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords modely * modelovanie * modely obchodné * komunikácia marketingová * digitalizácia * inovácie technologické * maloobchod * médiá sociálne Database BOOKS References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00269-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.2 MB publicly available electonic book
Number of the records: 1