Number of the records: 1  

Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie

  1. Title Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie [elektronický zdroj]
    Parallel titleThe Model Approaches to the Creation of an Innovative Business Model and Marketing Communication in the Era of Digitalization
    Author inforecenzenti: Zdeněk Szczyrba, Tomáš Siviček
    Another authors Szczyrba Zdeněk (Recenzent)
    Siviček Tomáš (Recenzent)
    Corporation Univerzita Komenského v Bratislave . Filozofická fakulta
    Issue dataBratislava : Univerzita Komenského v Bratislave , 2024. - 141 s.
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-223-5826-2 (online)
    Note[VEGA 1/0012/22]
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords modely * modelovanie * modely obchodné * komunikácia marketingová * digitalizácia * inovácie technologické * maloobchod * médiá sociálne
    DatabaseBOOKS
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00269-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBpublicly available
    electonic book

    electonic book

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.