Number of the records: 1
Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku
Title Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku Parallel title What does it Matter? Key Aspects of the Business Models of Retail Food Chains From the Point of View of Generation Z in Slovakia Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. S. 22-30. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024 / Szczyrba Zdeněk ; Siviček Tomáš. ISBN 978-80-223-5826-2 Note VEGA 1/0012/22 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords maloobchod * modely obchodné * rozhodovanie nákupné * zákazníci * potraviny * generácie * štatistika * analýza faktorová * marketing * Slovensko Annotation Identifikácia a skúmanie kľúčových faktorov, ktoré sú dôležité pri nákupe potravín, ako aj vplyv týchto faktorov na nákupné rozhodovanie generácie Z na Slovensku. V rámci hodnotenia boli využité prvky deskriptívnej štatistiky, ako aj exploračná faktorová analýza (EFA). Výsledky poukazujú na existenciu generických faktorov, na základe ktorých je vhodné vytvárať obchodné modely a vytvárať tak lepšiu hodnotu pre zákazníkov skúmaného segmentu. Z pohľadu praxe výsledky poskytujú návod na to, na aké faktory by sa marketingoví manažéri mali zamerať pri tvorbe svojho obchodného modelu v oblasti maloobchodu s potravinami. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00269-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 266.4 KB available after login article
Number of the records: 1