Number of the records: 1
Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing
Title Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing Translation Vybrané kreatívne metódy na generovanie nápadov v digitálnom marketingu Author info Simona Balaščáková Author Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2024), s. 4-10. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Note VEGA 1/0392/23 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * brainstorming * efektívnosť * kreativita Annotation Tento výskumný dokument skúma kreatívne metódy pri vytváraní nových nápadov s hlavným zameraním na porovnanie a hodnotenie dvoch významných prístupov: brainstorming a brainwriting. Príspevok systematicky analyzuje oba procesy s cieľom identifikovať konkrétne situácie, v ktorých jedna metóda prevyšuje druhú. Kľúčové oblasti, v ktorých každá metóda vyniká, sú prezentované na základe hodnotenia efektívnosti, participácie a rýchlosti generovania nápadov. Výsledky príspevku poskytujú podrobné usmernenia a odporúčania pre efektívne využitie brainstormingu a brainstormingu v závislosti od kontextu a charakteru tvorivej úlohy. Prispieva tak k lepšiemu pochopeniu optimálneho využitia týchto kreatívnych metód v priemyselnom, vzdelávacom a inovačnom prostredí. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00256-002, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 199.3 KB available after login article
Number of the records: 1