Number of the records: 1  

Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing

  1. Title Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing
    TranslationVybrané kreatívne metódy na generovanie nápadov v digitálnom marketingu
    Author infoSimona Balaščáková
    Author Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2024), s. 4-10. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * brainstorming * efektívnosť * kreativita
    AnnotationTento výskumný dokument skúma kreatívne metódy pri vytváraní nových nápadov s hlavným zameraním na porovnanie a hodnotenie dvoch významných prístupov: brainstorming a brainwriting. Príspevok systematicky analyzuje oba procesy s cieľom identifikovať konkrétne situácie, v ktorých jedna metóda prevyšuje druhú. Kľúčové oblasti, v ktorých každá metóda vyniká, sú prezentované na základe hodnotenia efektívnosti, participácie a rýchlosti generovania nápadov. Výsledky príspevku poskytujú podrobné usmernenia a odporúčania pre efektívne využitie brainstormingu a brainstormingu v závislosti od kontextu a charakteru tvorivej úlohy. Prispieva tak k lepšiemu pochopeniu optimálneho využitia týchto kreatívnych metód v priemyselnom, vzdelávacom a inovačnom prostredí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF199.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.