Number of the records: 1  

Transformácia obchodných modelov a inovatívne prístupy s využitím sociálnych médií v krajinách Európskej Únie

  1. Title Transformácia obchodných modelov a inovatívne prístupy s využitím sociálnych médií v krajinách Európskej Únie
    Parallel titleTransformation of Business Models and Innovative Approaches Using Social Media in EU Countries
    Author infoRenáta Ševčíková
    Author Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. S. 112-121. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024 / Szczyrba Zdeněk ; Siviček Tomáš. ISBN 978-80-223-5826-2
    NoteVEGA 1/0012/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords modely obchodné * médiá sociálne * transformácia * inovácia
    AnnotationCieľom článku je podporiť využívanie konceptu obchodného modelu prostredníctvom identifikácie jeho súčasného stavu, diskusie o štyroch problémoch spojených s obchodnými modelmi a podpore inovatívnosti v obchodných modeloch. Diskusia je doplnená o hodnotenie aktuálneho využitia sociálnych médií firiem v krajinách Európskej únie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00269-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF414.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.