Number of the records: 1
Transformácia obchodných modelov a inovatívne prístupy s využitím sociálnych médií v krajinách Európskej Únie
Title Transformácia obchodných modelov a inovatívne prístupy s využitím sociálnych médií v krajinách Európskej Únie Parallel title Transformation of Business Models and Innovative Approaches Using Social Media in EU Countries Author info Renáta Ševčíková Author Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. S. 112-121. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024 / Szczyrba Zdeněk ; Siviček Tomáš. ISBN 978-80-223-5826-2 Note VEGA 1/0012/22 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords modely obchodné * médiá sociálne * transformácia * inovácia Annotation Cieľom článku je podporiť využívanie konceptu obchodného modelu prostredníctvom identifikácie jeho súčasného stavu, diskusie o štyroch problémoch spojených s obchodnými modelmi a podpore inovatívnosti v obchodných modeloch. Diskusia je doplnená o hodnotenie aktuálneho využitia sociálnych médií firiem v krajinách Európskej únie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00269-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 414.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1