Number of the records: 1  

Dlouhodobá komunikační strategie a role dat v brandbuildingu

  1. Title Dlouhodobá komunikační strategie a role dat v brandbuildingu
    Author infoDavid Palivec
    Author Palivec David
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords udržateľnosť * značky * stratégia marketingová * komunikácia
    AnnotationVeľkou témou dnešnej doby je udržateľnosť. Obecne ju máme zafixovanú v súvislosti s hodnotovými témami globálnych trendov. Jedná sa však tež o zásadný atribút efektívneho marketingu. Miesto pojmu udržateľnosť v tomto prípade hovoríme o dlhodobom budovaní značky. Spoločenský vývoj je dynamický, mindset sa mení tak ako svet okolo nás. Prichádzajú negatívne udalosti - vojna, terorizmus, pandémia, ekonomické krízy, inflácia. Alebo naopak pozitívne - športové úspechy, nové technológie, medicínske výdobytky, alebo aj filmové trháky. To všetko ovplyvňuje aktuálne priority a emočné videnie sveta v obecnom duchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.