Number of the records: 1
Dlouhodobá komunikační strategie a role dat v brandbuildingu
Title Dlouhodobá komunikační strategie a role dat v brandbuildingu Author info David Palivec Author Palivec David Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords udržateľnosť * značky * stratégia marketingová * komunikácia Annotation Veľkou témou dnešnej doby je udržateľnosť. Obecne ju máme zafixovanú v súvislosti s hodnotovými témami globálnych trendov. Jedná sa však tež o zásadný atribút efektívneho marketingu. Miesto pojmu udržateľnosť v tomto prípade hovoríme o dlhodobom budovaní značky. Spoločenský vývoj je dynamický, mindset sa mení tak ako svet okolo nás. Prichádzajú negatívne udalosti - vojna, terorizmus, pandémia, ekonomické krízy, inflácia. Alebo naopak pozitívne - športové úspechy, nové technológie, medicínske výdobytky, alebo aj filmové trháky. To všetko ovplyvňuje aktuálne priority a emočné videnie sveta v obecnom duchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 3
article
Number of the records: 1