Number of the records: 1
Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP
Title Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP Author info Vladimír Kožíšek Author Kožíšek Vladimír Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords reklama * tlač * médiá Annotation Meranie čítanosti tlače je jedným z najnáročnejších odvetví prieskumu trhu. Na rozdiel od elektronických médií ako rádio, televízia, online, sociálne siete je oveľa ťažšie vytvoriť presnejšie meranie, najmä na základe pasívneho merania. Tlač je založená len na pamäťovej stope, ktorá neumožňuje zmerať všetky kontakty medzi čítačkou a médiom. Print GRP je malý krok, ako napraviť túto nerovnováhu medzi printom a inými mediatypmi, aj keď je stále založený na deklaratívnom spôsobe rozhovorov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 3
article
Number of the records: 1