- Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP
Number of the records: 1  

Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP

  1. Title Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP
    Author infoVladimír Kožíšek
    Author Kožíšek Vladimír
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * tlač * médiá
    AnnotationMeranie čítanosti tlače je jedným z najnáročnejších odvetví prieskumu trhu. Na rozdiel od elektronických médií ako rádio, televízia, online, sociálne siete je oveľa ťažšie vytvoriť presnejšie meranie, najmä na základe pasívneho merania. Tlač je založená len na pamäťovej stope, ktorá neumožňuje zmerať všetky kontakty medzi čítačkou a médiom. Print GRP je malý krok, ako napraviť túto nerovnováhu medzi printom a inými mediatypmi, aj keď je stále založený na deklaratívnom spôsobe rozhovorov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.