Number of the records: 1
Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur
Title Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur Author info Ladislava Knihová Author Knihová Ladislava Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 28-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords agentúry reklamné * zákazníci * značky * dôvera Annotation Tento článok skúma kľúčovú úlohu, ktorú zohrávajú komunikačné agentúry pri transformácii informácií do vzdelávania zákazníkov. Zdôrazňuje, že agentúry musia ísť nad rámec jednoduchého odovzdávania informácií. Musia zaujať, vzdelávať, dokonca zabávať a inšpirovať svoje publikum, zabezpečiť im pohlcujúce zážitky so svojimi klientmi a posilniť ich postavenie na trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 3
article
Number of the records: 1