Number of the records: 1
Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing
Title Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing Translation Spotrebiteľský etnocentrizmus z hľadiska influencer marketingu Author info Simona Burzová Author Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 17-25. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Note VEGA 1/0505/22. - I-24-105-00 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * etnocentrizmus spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * médiá sociálne Annotation Cieľom tohto príspevku je preskúmať dva dôležité prvky spotrebiteľského správania, konkrétne influencerov a etnocentrické tendencie. V tomto článku využívame množstvo vedeckých a filozofických metód, ktoré nám pomáhajú systematizovať súčasné poznatky v oblasti influencer marketingu, ako aj spotrebiteľského etnocentrizmu. Hľadáme aj potenciálny prienik týchto dvoch polí. Treba si uvedomiť, že ak influencerov chápeme ako sprostredkovateľov produktov alebo produktov, miera spotrebiteľského etnocentrizmu môže ovplyvniť výber a vnímanie influencerov. V tejto súvislosti možno na základe tu prezentovanej literatúry očakávať určitý prienik medzi týmito dvoma marketingovými doménami. Článok má teoretický charakter, preto by bolo užitočné v budúcnosti empiricky overiť uvedené teoretické predpoklady. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00345-002, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: Special Issue
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 217.5 KB available after login article
Number of the records: 1